charlotteinthailand.reismee.nl

aftellen is begonnen!

Bijna alle bagage compleet voor de grote reis! Nog wat dingen uitzoeken wat betreft de vliegreis en dan kan het grote avontuur beginnen. Wat is de tijd tussen het boeken van het vliegticket en het vertrek snel gegaan zeg. In de tussentijd heb ik alle vakken van dit schooljaar gehaald en kan ik met trots zeggen dat ik door ga naar jaar 3 en door school officieël ben goedgekeurd om op stage te mogen! Een hele opluchting, welke er voor zorgt dat ik met een voldaan gevoel in het vliegtuig kan stappen.

Nog 9 streepjes op de kalender en dan is het zover!!

Laughing

Reacties

Reacties

Christel

Hi Charlotte, de tijd vliegt, inderdaad afstrepen tot vertrek. Zodra je weg bent , ga ik streepjes zetten tot je terug komt.
Het zal een schitterende ervaring worden. Geniet ervan!

Joost

Hoi Charlotte, erg leuk zo'n blog. We zijn benieuwd naar je ervaringen. Veel succes met alle voorbereidingen, een goede reis en verblijf en geniet van deze bijzondere reis.

Jos Burg

Geweldig, Charlotte! Spannende dagen nu.
Goede reis. Veel succes met alles.
Geniet ook van je ervaringen. Thailand is mooi!
Jos

Géa

Fijn dat je alle vakken gehaald hebt! Een hele goede voorbereiding gewenst voor de komende week en voor in Thailand wens ik je een hele goede tijd toe.

Peter

Super Charlotte, je mag trots op jezelf zijn. Geweldige prestatie. Nu ....op naar het avontuur in Thailand. We zijn erg benieuwd naar je ervaringen en de kinderen daar mogen blij zijn met jouw komst.

Ralph

Beste Charlotte,

Allereerst gefeliciteerd met het mooie resultaat op school.
Een mooi begin van een waarschijnlijk leerzame en enerverende vakantie.
Alle goeds en ik ben benieuwd naar de verhalen

jose jaspers

Hoi Charlotte, goede reis en een fijne tijd voor jou.

gr Jose

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!