charlotteinthailand.reismee.nl

afscheid, maar niet voor eeuwig

Net afscheid genomen van iedereen bij Sarnelli. Het was een fantastische maand waarin ik prachtige dingen heb mogen doen en beleven. De kinderen zijn zo ontzettend vrolijk, goed opgevoed en beleefd. Mijn avontuur heb ik vandaag af mogen sluiten met in de ochtend en begin van de middag een feest vanwege moederdag, wat voor mij heel goed uitkwam want zo zag ik bijna alle kinderen in een keer. Ze hebben me heel veel liefde en vreugde mogen geven en ik heb met een groot deel van hen toch wel een sport van 'band' opgebouwd. Natuurlijk zijn een aantal van de kinderen gedurende de afgelopen maand door mij bestempeld als 'favoriet', dit kun je hoe dan ook niet voorkomen. Na alle dansjes voor moederdag, uitgevoerd door de kinderen, hebben ze allemaal persoonlijk afscheid genomen van me, door een wit touwtje om mijn polsen te knopen. Een ontzettend mooi moment en ook wel een beetje emotioneel, omdat je op deze manier echt merkt hoeveel liefde de kinderen je geven. Na veel knuffels, gelach, spelletjes spelen en een heerlijke lunch was het feest voorbij. Ik heb de jongens van The Farm (16-18 jaar) 4 tenten overhandigd zodat ze kunnen gaan kamperen. De meiden van Nazareth House hebben allemaal een handdoek gekregen met daarop hun naam geborduurd en last but not least hebben de jongens van Sarnelli House allemaal een voetbalpakje gekregen, met daarop hun rugnummer en Sarnelli FC (football club), in de kleur van Holland! Aan iedereen die heeft bijgedragen aan het ingezamelde bedrag: namens alle kinderen van Sarnelli 'Bedankt / Kap kun ka!!!!'. Van het bedrag dat over is wordt een van de kinderen, een jongetje van 8 maanden dat net een maand bij Sarnelli is en in House of Hope woont, gedurende 9 maanden gesponsord!

Over 1,5 uur vertrekt mijn eerste vlucht en morgen zal ik weer op Hollandse bodem zijn. Maar aangezien ik deze fantastische kinderen niet te lang kan missen wordt het mijn volgende missie missie om komende zomer terug te gaan!

p.s. de foto's komen later want het Internet hier is iets te langzaam. ...

Reacties

Reacties

jose

Charlotte mooi om te lezen. De kinderen worden daar goed verzorgd en opgevoed, wat hopelijk een goede voorzet is voor hun om in de toekomst als goed mens te kunnen functioneren. Fijn te lezen dat jij het fijn hebt gehad en mooie dingen voor hun hebt kunnen doen. dankjewel

Marie-Anne

Dankjewel voor je mooie verhalen! Sterkte met het afscheid nemen van Thailand. Bovenal goede en veilige reis naar je eigen home :)

astrid

Een prachtig slotakkoord, Charlotte!! Voor nu een veilige reis terug naar je "home sweet home", p en a

jos

Dag Charlotte.
Met een dubbel gevoel zul je afscheid nemen!
Je had een heel mooie tijd, maar ook wel heerlijk om weer naar huis te gaan!
Goede reis terug met een koffer vol mooie herenneringen!
Ik zal je verslagen missen!
Nogmaals Goede Reis.
Jos

Christel

Ben supertrots op je dat je dit goede werk gedaan hebt zo ver van je vertrouwde omgeving !
Nu op weg naar huis : goede reis, home sweet home !

Judith

Ja Charlotte aan alles komt een eind. Wat een mooi sluitstuk om mee te eindigen. Net wat jezelf zegt het is niet echt het einde. Mooi afscheid kunnen nemen en in gedachten zul je voor hun toch nog er zijn. Enfin, nu weer op Hollandse bodem komen. Zal ook effe wennen zijn. Maar bij velen van ons was je ook in gedachten hier. Een behouden thuiskomst. Xxx judith

Joost en Géa

Hoi Charlotte,

Fijn dat je met goede herinneringen weer naar huis mag gaan. Je mag trots zijn op de bijdrage die je daar hebt kunnen geven. We wensen je een goede reis en veel succes met het vervolg van je studie.

Hartelijke groeten,
Joost en Géa

Marluuke

Hallo Charlotte,

Ik heb je laatste bericht net gelezen, wat een mooi verhaal en zo te lezen heb je op een hele fijne manier afscheid kunnen nemen!

Groeten, Marluuke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!