charlotteinthailand.reismee.nl

een hele speciale dag!!!

ondanks dat ik mijn familie en vrienden vandaag niet in de buurt had was het toch een hele speciale dag. Mijn Thaise 'familie' hier (het voelt inmiddels toch echt wel al een beetje als een grote familie) vulde de leegte van mijn eigen familie een beetje op.

De dag begon vroeg, want ik wou gebruik maken van alle uren van deze dag om mijn verjaardag te kunnen vieren. Om 7 uur zat ik in de kerk, waar Father Olé voor mij gebeden heeft. Na afloop van de mis heeft de lokale bevolking mij alle geluk toegewenst door middel van het omknopen van touwtjes om mijn polsen (zie foto). Heel speciaal dat mensen waarvoor je eigenlijk een vreemde bent je zo liefdevol behandelen. Aangezien ik momenteel onderdeel ben van Sarnelli, en zij Sarnelli als belangrijk onderdeel van hun dorp zien, hoor ik daar voor hen bij. Bij elk touwtje dat omgeknoopt werd wenste ze me in het engels ieder persoonlijk de beste wensen.

Bij thuiskomst hebben we een heerlijk ontbijt met pannenkoeken gehad! Mijn dag kon niet beter beginnen. Helaas moesten daarna alle kinderen met HIV hun jaarlijkse griepspuit krijgen, wat iets minder was, maar de kinderen hebben deze pijnlijke beproeving met een grote glimlach doorstaan. Een van de jongens vn Sarnelli House (6-16 jaar) was vandaag ook jarig. Normaal gesproken vieren ze de verjaardagen van de kinderen hier niet. Ik had voor mijn verjaardag een cake laten maken die ik in een van de huizen uit wou delen, dus ik besloot dat in dit huis te doen, om zo samen met je andere jarige job mijn verjaardag te kunnen vieren. Geloof het of niet, binnen no-time was de cake op!

Daarna heb ik even heerlijk wat tijd voor mezelf gehad, om vervolgens lasagna en cheesecake te gaan eten bij mijn begeleidster en haar man (ja ik weet het, kan het nog gekker, Italiaans eten in Thailand... maar het was heeeeerlijk en heel gezellig).

Als klap op de vuurpijl heb ik 's avonds geskyped met pap, Thomas en mijn oma! Heel fijn om hen even te zien, hun stem te horen en samen mijn verjaardag te vieren.

Een hele speciale verjaardag dus, welke ik niet snel zal vergeten!!!!

Laughing
Laughing
Laughing

Reacties

Reacties

Christel

Fijn Charlotte dat je een fijne dag hebt gehad, deze verjaardag zul je nooit vergeten XXX

jose

Fijn om te horen dat je 25e verjaardag zo speciaal was. En zeker al zo vroeg toen voor je gebeden werd. Lief. xx

Jos

Van harte Proficiat, Charlotte!
Zo te zien had je een geweldige dag! En die is je van harte gegund!
In ieder geval heel veel goede wensen. Voor je Thaise weken en ook voor daarna.
Lieve groeten!

Joost en Géa

Hoi Charlotte
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Bijzonder om zo ver weg je verjaardag te vieren.
Geniet van de mooie momenten in Thailand.
Groetjes van ons allemaal uit Frankrijk

Josefien & Rick

Van harte gefeliciteerd Charlotte met je 25-ste verjaardag! Skypen met papa, Thomas en oma vanuit Thailand. Het gebed vanmorgen vroeg in de kerk en het ombinden van de touwtjes ....zo bijzonder allemaal! Een verjaardag met een gouden randje! Fijn voor je liefs xx

Judith

Natuurlijk ook felicitaties van mij op deze wel heel bijzondere plek. Had je een app gestuurd maar die zul je misschien niet hebben ontvangen. De intentie blijft hetzelfde. Gr. Xxx

Nathalie Liebens

Fijn dat je je verjaardag zo leuk hebt kunnen vieren! Inderdaad een drukke, maar wel gezellig drukke dag.
Tot snel lieverd!

Marie-Anne

Super! een unieke verjaardag. Geniet nog maar lekker na.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!