charlotteinthailand.reismee.nl

Onderweg!

En toen was het moment eindelijk daar, onderweg naar het vliegveld.

Inmiddels aangekomen in frankfurt, dus vlucht 1 van de 3 zit erop.

Hier heb ik wifi en genoeg tijd om even wat te schrijven, want mijn vlucht heeft een kwartiertje vertraging. De spanning liep wel wat op toen ik maar 40 minuten bleek te hebben om van de ene gate naar de andere te gaan, maar tijd genoeg. Ik word dus nu al, voordat ik in Thailand ben, met mijn neus oo de feiten gedrukt dat stress nergens voor nodig is. Half rennend over de luchthaven en nueen half uur tijd over. Stress voor niets dus...

Nu komt de langste vlucht eraan en eenmaal gekand bevind ik me in het land van bestemming!!! Dan nog een binnenlandse vlucht met niet al te veel wachttijd, waarna een van de jongen van Sarnelli me ophaald op het vliegveld.

Nog even geduld dus en dan is het ECHT zo ver!!!!!! :)

Reacties

Reacties

Jos Burg

Goede reis, Charlotte!
Je bent nu al eind op streek!
Veel succes, veel sterkte en ook veel plezier!
Geniet van je bijzondere reis.
Heel veel goeds!
Jos

Willemijn

Heel veel plezier nichtje!!!
Xx

Thomas

Lekker bezig zus! En inderdaad, stress is nergens goed voor. Moet toch een béétje vakantie zijn ;)

jose jaspers

veel plezier

Judith

Ontstressen. Dit zul je vaker moeten doen. Veel plezier

Angela Ticli

Heel veel succes en en plezier bij deze bijzondere ervaring Charlotte.

Mark

Fijn te horen dat je goed bent aangekomen en dat alles naar wens en dus goed is verlopen, voor vandaag nog een fijne avond en morgen... Vol ertegenaan!!!! succes en dikke kus

Marie-Anne

Een hele onderneming toi, toi, toi en vooral GENIETEN van deze belevenis.

astridfrenay

Hallo Charlotte, inmiddels weten we gelukkig dat jij veilig en wel op je eindbestemming bent aanbeland.
Hopelijk eerst maar eens een goede nachtrust en dan aan de slag! Veel groeten, P en A

Josefien

Lieve Charlotte ik belde net papa om te vragen of je goed was aangekomen.....lees het nu ook hierboven, fijn!! Bij jou 5 uur later of vroeger? In ieder geval kom lekker bij van de reis.....top gedaan! Dikke kus.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!